d

Digiagentuur – mõttest tegudeni!

Alustame koostööd!

Koduleht on virtuaalne visiitkaart

Koduleht on ärikontseptsiooni üks aspektidest, mis esindab ettevõtet internetis. Koduleht annab kasulikku informatsiooni toote ja teenuse kohta ning annab kinnituse ettevõtte usaldusväärsusest. Hea esmamulje on see, mis otsustab, kas külastaja tahab Sinu tegemistesse rohkem aega investeerida ja kas temast saab klient või mitte. Usaldus tekib veebilehel vaid mõne sekundiga, seetõttu peab koduleht klienti kõnetama ja jätma talle professionaalse mulje.

projekti

54

Kuidas kodulehe loomise protsess välja näeb?

Koostöö algus

Kogume infot kodulehe kohta ja kaardistame Sinu ootused ja kodulehe eesmärgid. Õpime Sinu klienti tundma.

Mõistmine

Mõtestame lahti kogutud info ja analüüsime infot. Teeme endale põhjalikult selgeks ettevõtte äri- ja müügiprotsessid.

Loovtöö

Muudame väärtused lahendusteks. Loome süsteemi, mis on terviklik ja töötab igal pool. Kaardistame protsessi, et koduleht täidaks püstitatud ärilist eesmärki. Paneme paika olulised elemendid, mis aitavad Sinu ärile rohkem müüki teha ja raha tuua.

Teostamine

Loome disaini, mis on kasutajasõbralik ja suunab klienti ostuteekonnas. Lisame sisulehed ja meedia, paigaldame ja seadistame moodulid. Teeme vajalikud arendustööd. Kirjutame sisu, mis on väärtuslik ja aitab olla nähtav. Optimeerime kodulehe.

Lehe avalikustamine

Tõstame kodulehe kliendi serverisse. Seadistame ja testime kodulehte.

Miks on hea koduleht oluline?

Koduleht on äritegevuse käepikendus ja internet selle tööpõld.

Koduleht on müügikanal

Klient tuleb kodulehele kindla sooviga. Ta tahab saada kasulikku informatsiooni või toodet/teenust osta. Kodulehe ülesanne on kuvada kliendi vajadustele vastavat informatsiooni ja olla müügilehter, kust lehtri ühest otsast sisenevad potentsiaalsed kliendid sisse ja teisest otsast koos võimalike tehingutega välja.

Koduleht on kliendihaldur

Maailm on suurte muutuste ja arengute keerises. Järjest suureneva kiirusega näeme tootmise automatiseerimist ja digitaliseerimist. Paljud protsessid ja tegevused on kolinud internetti, nagu näiteks dokumentide allkirjastamine, toodetega tutvumine ja registreerimine. Koduleht on justkui virtuaaläri, mis teenindab kliente sõltumata ajast ja nende asukohast.

Kui palju maksab kodulehe tegemine?

Uus koduleht peab olema investeering, mitte kulu. Iga kodulehte investeeritud sent võiks tulla mitmekordselt tagasi. Mida odavam on kodulehe hind, seda suurem ohumärk see olla võib. Koduleht ei saa olla odav, sest see peab kandma edasi ettevõtte väärtusi. 

Tuleb silmas pidada, et veebilehe tegemine on teenus, mitte toode. Enne kodulehe hinna kujunemist tuleb selgeks mõelda mitmed küsimused.

Hinda kujundavad faktorid

Kodulehe tegemisel tuleks lahti mõtestada, mis eesmärki koduleht täidab, sest kodulehe sisu ja vorm peavad seda eesmärki toetama. Kas eesmärgiks on bränditeadlikkus, müükide tegemine, usaldusväärsuse tõstmine, informatsiooni edastamine, kontaktide saamine või midagi muud? 

Kodulehe tegemine algab sisendist ja lähteülesandest. Lähteülesanne juurde kuulub planeerimine, vajaduste selgitamine ja tehniline üldine planeerimine. 

Hinna üks kujundavaid faktoreid on kodulehe funktsionaalsus. Kuigi WordPressi platvormi valmislahendused katavad enamik vajadustest, siis ei välista see ka erilahendusi. Kui soovid ettevõttega ka rahvusvahelise turule jõuda või räägivad Sinu potentsiaalsed kliendid lisaks kodulehe lähtekeelele ka mõnda teist keelt, siis tuleks mõelda ka kodulehe mitmekeelsuse seadistamisele ja täiendavatele sisutöödele. Minimaalne oleks kindlasti inglise keel, millele võiks lisanduda teised keeled vastavalt sihtriigile.

Kas kodulehe sisu, logo ja meedia on olemas? Kas vajad konsultatsiooni, sisuloome ja sisuelementide kujundamisega abi? Need on küsimused, mis tuleb selgeks mõelda.

Üha nõudlikumad kasutaja ootused ja otsinguharjumused nõuavad paremat kodulehe optimeerimist. Kuna ettevõtteid turul on palju ja konkurents tihe, siis tuleb kodulehehe optimeerimisele (i.k search engine optimization ehk SEO) pidevalt tähelepanu pöörata. SEO eesmärk on potentsiaalsete klientide jaoks otsingumootoris võimalikult nähtav olla,  kasvatada ettevõtte usaldust ja kodulehe külastatavust. SEO puhul on sisuturundus möödapääsmatu.

Alustame koostööd?

Vastame Teile 1 tööpäeva jooksul.